Luiss Hamiltons paziņojis, ka savu karjeru F1 čempionātā plāno noslēgt dažus gadus pēc esošā līguma beigām. Šobrīd trīskārtējam čempionam ir līgumsaistības ar “Mercedes” vienību līdz 2018. gada beigām. “Nav konkrēta robeža, ko vēlos sasniegt, tomēr beidzot braukt apmēram 37 gadu vecumā, es būšu pietiekami jauns, lai pagūtu piepildīt arī citus sapņus,” atzīst 31 gadu vecais Hamiltons, piebilstot, ka vēlās karjeru noslēgt tieši ar savu pašreizējo komandu.

Valteri Botasa menedžeris Didjē Kotons pavēstījis, ka somu braucējs labprāt paliktu “Williams” komandas sastāvā arī nākamgad. “Viņš izrādījis īpašu uzticību vienībai, kā arī jūtas optimistiski par “Williams” izredzēm nākamsezon, kad notiks būtiskas izmaiņas tehniskajos noteikumos. Valteri ar komandu vēl ir nepiepildīti sapņi.” Kotons ir menedžeris arī “Haas” braucējam Esteban Gutjeresam un atzīst, ka arī viņam ir uzsāktas runas par sadarbības turpināšanu ar esošo komandu 2017. gadā.

“Renault” komandas braucējs Džolions Palmers pievienojies “Red Bull” pārstāvju nostājai, atzīstot, ka neatbalsta ‘halo’ sistēmas ieviešanu braucēja galvas aizsardzībai, neraugoties uz to, ka nemaz nav šo sistēmu izmēģinājis uz savas formulas. “Man patīk atvērtie kokpiti. Šie neglītie risinājumi ir pret jebkādām F1 tradīcijām. F1 šobrīd ir pietiekami droša. Ja tā nebūtu, es te nebrauktu.”

20 KOMENTĀRI

      • ..piedod Andi – bet man šī Šūmahera ,,antimānija,, sāk likties ……………. nu drusciņ jau pārspīlēti Andi…..

      • Edgar,tā nav antipātija 😉 Vienkārši vēlme,lai tiktu pārspēts rekords 😉 Un Hamim pa lielam tāda iespēja ir 😉 Bet vai sanāks,tas ir cits jautājums…Man māc šaubas,ka vācu komanda grib,lai anglis pārspēj vācieša rekordu 😉

      • Tā ir ne tikai antipātija – tā ir slimība, kas saucas šizošūmaherfrēnija 😀 Un ļoti smagā formā 😀

      • Fan – sakarā ar rekordu pārspēšanu – ja f1 turpinās iet ceļu, kuru iet pašlaik – rekordi kritīs kā mušas… tāda varbūtība ir diezgan liela..ļoti liela…tākā jaunajā ērā noteikumi tikai pastiprina plaisas starp komandu konkurētspēju ,tad arī notiek tas ,ko mēs redzam – ja kāda konkrēta komanda tiek uz ,,pareizās receptes,, , tad seko gara jo gara dominante…. Red Bull , Mercedes izskatā….un tā būs arī turpmāk.. ja ceļš kādā no f1 noteikumu principiem ir pozitīvi iestaigāts , tad dominances vairāku gadu garumā ir garantētas…. to mēs jau redzam kvalifikācijās, kad sezonas laikā nu jau vairākus gadus pēc kārtas dominē tikai vienas komandas braucēji , ko ļauj mūsdienu ēras noteikumi (kas nav normāla parādība) …..tāpēc rekordi kritīs ātri – vai tas Hamiltona izskatā, vai kāda cita pilota izskatā, bet kritīs noteikti – un salīdzinoši pavisam drīz…jo pašreizējais f1 pamatprincipu izvēlētais ceļš ļauj un ļaus topkomandām dominēt un gūt ļoti regulārus panākumus….

      • man gan vairāk ticās, ka visdrīzāk ne Hamis, bet Fetels varētu sist pušu rekordus…diezvai Meršus nenomainīs dominante kādas citas komandas izskatā vēl vairākus gadus, un tā kā Hamis grib dzīvē atstāt vietu gan ģimenei, gan citām interesēm , tad diezvai Hamim pietiks laika …savukārt Fetels pat politiku sev iekārto priekšdienām , kas nozīmē, ka šajā komandā tiks strādāts uz vienu vienīgu protežē, kur varā būs visi trumpji…. bet tāda komanda kā Ferrari agri vai vēlu kautkur pareizi ietrāpīs , par cik noteikumi tiek mainīti regulāri šai sportā….tāpēc var vien spriest, kurš ir labāks vai sliktāks pilots – tas nav svarīgi, jo lielu daļu šai sportā izšķīra un izšķirs politika un strādāšana uz vienu resursu..un šim resursam nemaz nebūs nepieciešams būt labākajam no labākajiem, jo visi apstākļi būs viņam piemēroti….

      • Fan – man šķiet, ka pat vēl straujāk…. šādos tempos, kad divi piloti 7 gados var gūt jau septīto titulu – tas ir vairāk kā iespējams, ka es vēl līdz pensijai to visu piedzīvošu…. vēl jo vairāk – tehniskie komponenti attīstās tik strauji, ka turpmākos dažos desmitos gadu formulas vadīsies tik viegli un tehniskās problēmas būs tik tālu izskaustas, ka tas viss nodrošinās vēl stabilākus rezultātus…skat kas notiek 90 gadus salīdzinot jau ar 2000 gadiem – aizvien mazāk un mazāk blakusfaktoru , kas ietekmē sacīkšu iznākumus…un kur nu vēl 2000 gadus salīdzinot ar + 2010 gadiem…paši piloti atzīst pat to, ka formulas ir daudz vieglāk vadāmas salīdzinot ar f1 vēl nesenā pagātnē, un dažādi tehniskie komponenti , kas kalpo kā dažādu formulas resursu ,,stabilizatori,, – tas viss kopā nes vēl pastāvīgākus rezultātus..tehniski izraisītie spun off jau sen kā izskausti – dzinēju ikdienišķā nodegšana jau sen izskausta u.t.t. …viss iet uz to , ka drīz tik vien vajadzēs kā noripot no starta līdz finišam tajās pozīcijās , cik ļauj mašīnas konkurētspēja…jau tagad tas notiek, kad visi bieži vien finišē savās ,,vidējās aritmētiskajās,, pozīcijās…. no vienas puses labi – viss attīstās.. no otras puses – sporta būtība var šajā ēnā pazust uz mūžīgiem laikiem….