18 gadus jaunais Čarls Leklerks Fiorano trasē aizvadīja testus ar 2014.gada “Ferrari” modeli F14T (foto augšā) un veica nepieciešamos 300 km, lai pretendētu uz īpašo superlicenci dalībai Grand Prix nedēļas nogales piektdienas treniņos. Šajā sezonā Leklerks, kurš ir Monako pavalstnieks, startēs GP3 sērijās ART komandas sastāvā un turpinās aktīvu līdzdalību “Ferrari” jauno pilotu akadēmijā, kuru tagad vada Masimo Rivola. Leklerka starti piektdienas treniņos varētu risināties tuvāk sezonas otrai pusei un nav izslēgts, ka tas notiks “Haas” komandas satāvā.
Itālijas prese izplatījusi runas par to, ka “Ferrari” komandas vadībā atkal varētu notikt izmaiņas un Mauricio Arivabeni nomainīt līdzšinējais komandas tehniskais vadītājs Džeimss Elisons. Respektablais “Autosprint” ziņo, ka Arivabene nav izpildījis uzdevumu atnest uzvaru pirmajās četrās sacīkstēs un prezidents Serhio Markione domā par izmaiņām komandas vadībā. “Autosprint” tuklāt raksta, ka gadījumā, ja Elisons tiks iecelts Arivabenes vietā, tad tehnisko departamentu vadīšot bijušais “Ferrari” konstruktors Aldo Kosta, kurš tiks atvilināts atpakaļ no “Mercedes” vienības. Turklāt sarunas par šo pāreju jau esot uzsāktas un “Mercedes” varētu piekrist palaist Kostu bez papildus nosacījumiem par citkārt neiztrūkstošo tehniskā speciālista ’dīkstāves’ termiņu. Atgādinām, ka pēc veiksmīgās Žana Toda ēras, pie “Ferrari” stūres jau bijuši trīs vadītāji: Stefano Domenikalli, Marko Matiači un tagad Mauricio Arivabene.
“Williams” komandas tehniskais vadītājs Pats Simonds ir atzinis, ka Grūvas vienība šogad vairs nav trešā spēcīgākā, kā tas bija pērn. Šobrīd bez “Mercedes” komandas priekšā “Williams” esot arī “Ferrari” un “Red Bull”, skaidro Simonds:
“Mēs jau esam pirms sezonas ieviesuši daudz gudrus uzlabojumus, bet sezonas laikā noturēt šo tempu ir grūti, ja jāstrādā pret komandām, kurām ir divtik liels budžets.”
Labā ziņa ir tā, ka “Williams” komanda šogad konstanti ir bijusi ātrākā boksu apmeklējumos. Ja vidējais boksu apmeklējuma rādītājs komandām ir 3.3 sekundes, tad “Williams” nav īsti apmierināti pat ar 3.1 sekundes ātru apmeklējumu. Felipe Masa atzina, ka pirmajā posmā nav bijis pieradis pie tik zibenīga komandas mehāniķu darba un pats ‘aizgulējies’, zaudējot laiku boksos.


