Datorspēļu izstrādātāju kompānija “Codemasters” izlaidusi savu jaunāko Formula 1 oficiālu datorspēli F1 2015. Šī ir jau sestā F1 sērijas spēle no “Codemasters”. Šī arī ir pirmā F1 spēle, kas spēlējama uz jaunās paaudzes konsolēm Xbox One un PlayStation 4. Tā arī ir pieejama datoriem ar “Windows” operētājsistēmu.

F1 2015 spēlētājam ļauj izjust daudz reālāku atmosfēru, pateicoties jaunai “Codemasters” EGO spēles platformai. Izmantojot balss atpazīšanas tehnoloģiju, Xbox un PlayStation lietotājiem ir iespēja sazināties ar savu sacīkšu inženieri un noskaidrot noteiktu informāciju. Vēlāk šī iespēja tiks pievienota arī datoriem. Viens no jaunumiem ir arī pjedestāla ceremonijas.

Spēlētāji var aizvadīt čempionāta sezonu, kurā ir iespēja izvēlēties jebkuru no reālās pasaules F1 braucējiem, un aizvadīt pilnu sezonu ar tiem. Tiem, kas vēlās sajusties kā īsts F1 braucējs, vislabākā izvēles iespēja ir Pro sezona, kurā braucējs brauc no kokpita skata, un vienīgā informācija, ko var saņemt ir no sava sacīkšu inženiera un stūres displeja. Spēlei ir pilnībā jauns vadāmības modelis, lai pēc iespējas reālāk atveidotu pasaules ātrākās sacīkšu mašīnas.

Spēles treileris:

Bildes no spēles:

5 KOMENTĀRI

  1. nu gan murgs!? vai propoganda 😀 …. ātrākās sacikšu mašīnas 😀 VISI iespējamie ātruma rekordi ir uzstādīti ar IndyCar nevis kaut kādiem f1. Un f1 ātrumi pat tuvumā nestāv!!! sīkumos neiespringšu. Kas gribēs, pats sameklēs un uzzinās infu… kaut vai wiki

  2. Cik viņi var to grafiku “pielabot”! Ja man uznāk stiķis kādu vienu trasi F1 2014 vai GTR izriņķot, tad mani neiteresē ne skatītāji, ne putniņi, ne koki vai reklāmas pa malām : tikai trase un malas. Tas jaunais grafons man kurina dzīvokli vasaras laikā, jo divas 2kodolu videokartes cenšās atdzist no 83 grādiem… Būtu neko neaiztikuši grafikas ziņā vispār.

  3. Tā ir, kāpēc videokartei jākarsējas? Nedomāju, ka grafika tagad ir daudz labāka nekā 5 gadus atpakaļ.
    Bet vispār viens no labākajiem simulatoriem ir rFactor – pilns ar modiem, un ir ļoti robusts… F1 1979, F1 1985, F1 1991 utml, un no aizokeāna – Indycar 1994-95, CART 1998, USAC 1973 utml…
    Var uzstādīt ļoti daudz ko – no punktu skaitīšanas sistēmas čempionāta apraksta failos, līdz dzinēja vidējam dzīves laikam fizikas failos.
    Un vēl, izstājoties, tiek piedāvāts vērot sacīksti no malas – TV variantā. Nav tā, ka uzreiz uzbliež beigu rezultātus. Viss notiek “dabīgi”.