Kimi Raikonens intervijā CNN ir atzinis, ka ļoti iespējams paliks “Ferrari” komandā arī pēc 2015.gada, jo viņam ir iespēja pagarināt līgumu uz 2016.gadu. Turklāt soms ir pārliecināts, ka pabeigs savu karjeru “Ferrari” sastāvā. “Es vēlos savā dzīvē darīt arī ko citu, ne tikai startēt Formulā 1,” paziņoja Raikonens, kura draudzene Mintu Virtanena ir abu pirmā bērna gaidībās. “Es savu karjeru pabeigšu “Ferrari” sastāvā.” Visdrīzāk nākamajā sezonā Kimi komandas biedrs būs Sebastians Fetels un somu pilots atzīst, ka Sebs ir vienīgais no F1 pilotiem, ar kuriem viņš tiekas arī ārpus Formulas 1. “Ārpus sacīkstēm es visbiežāk tiekos ar Fetelu,” paziņoja Raikonens. “Pārējos es īsti neuzskatu par saviem draugiem, tie ir sāncenši. Sebs ir normāls džeks un mums ir vieglas attiecības.”

Lai vēl labāk sagatavotos savai jaunai dzinēju ērais sadarbībā ar “Honda”, “McLaren” vienība vēl pirms šīs sezonas beigām plāno ieviest ievērojamu uzlabojumu paketi esošajam modelim. Sākot ar Singapūras posmu “McLaren” ir spējuši ik posmā ieviest jaunus uzlabojumus un pēdējā sacīkstē Krievijā mēs to varējām novērtēt arī rezultātos. Komandas vadītājs Ēriks Buljē noliedza, ka mērķis ir bijis uzlabot pozīciju Konstruktoru kausā, kur “McLaren” atrodas 5.vietā – 20 punktus priekšā “Force India” un 45 punktus aiz “Ferrari”. “Mēs nedzenamies pēc papildus punktiem, bet gan veidojam struktūru un pamatu, lai agrāk vai vēlāk atkal būtu konkurētspējīgi,” paziņoja Buljē. “100% visi uzlabojumi ir projektēti jaunajam modelim.” “McLaren-Honda” debija nav gaidāma pirmajos pēc sezonas testos, kas sekos pēc pēdējā posma Abu Dabi un ātrākais, kad mēs ieraudzīsim “McLaren” formulu ar “Honda” dzinēju aizmugurē būs ziemas testos Heresā februāra sākumā.

Vairāki piloti ar Sebastianu Fetelu priekšgalā ir aicinājuši FIA un riepu ražotāju “Pirelli” apsvērt iespēju izmainīt slapjā laika riepas. Jautājums vēl vairāk saasinājies pēc Žila Bjanki avārijas Japānā. Fetels uzsvēra, ka ekstrēmā laika apstākļu riepām ir pārāk mazs ideālā snieguma logs un visi piloti ļoti ātri vēlas uzmainīt pārejas tipa riepas, lai gan trases apstākļi vēl nebūt nav tik atbilstoši. Nevar aizmirst, ka arī Žilam Bjanki avārijas laikā bija pārejas tipa riepas. “Šorīd pārejas tipa riepas ir krietni ātrākas par ekstrēmā laika riepām, kuru konkurētspējīgas izmantošanas iespējas ir ļoti šauras,” skaidroja Fetels. “Tiklīdz lielākā daļa ūdens ir pazudusi, piloti vēlas likt pārejas tipa riepas un uzņemties risku, jo šīs riepas ir krietni ātrākas. Tas ir jāmaina – ekstrēmā laika riepu snieguma rādītāji ir jāuzlabo.” “Pirelli” riepu ražotājs ar Polu Hemberiju priekšgalā jau ir uzklausījuši pilotu priekšlikumus un ir gatavi uz 2015.gada sezonu ieviest zināmas izmaiņas, tomēr pirms tam jāsaprot FIA nostāja uz iespējamo drošības mašīnu noteikumu maiņu.

1 KOMENTĀRS